Overnachten in Nuland

Van der Valk Hotel Nuland / s'-Hertogenbosch

Tijdens een meerdaagse cursus is het mogelijk om een overnachting met korting te boeken via Emergency Medical School. Voorheen verbleven we in het Van der Valk hotel Uden, maar door tijdelijke sluiting in verband met de transformatie tot een asielzoekerscentrum is dit helaas niet meer mogelijk. Het is bij ons mogelijk om een hotelovernachting bij Van der Valk Hotel Nuland / s'-Hertogenbosch te boeken met korting.

Comfort kamer (Van der Valk)
Ruime, sfeervol ingerichte tweepersoonskamers, voorzien van een eigentijds interieur. De kamers beschikken over moderne faciliteiten en hebben een luxe afwerking. De groots opgezette badkamer is voorzien van een ruime walk-in regenshower en beschikt over een apart toilet. Ook is de kamer voorzien van een royaal bureau, uitermate geschikt voor zakelijke gasten.

• Twin bedden
  • Flat screen TV
  • Airconditioning
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Gratis Wi-Fi
  • Kluis geschikt voor laptop

Fitnessen

Lekker actief bezig zijn na een opleidingsdag. Je kunt tot 22:00 uur gratis gebruik maken van de fitnessruimte.